Liikunnanohjaaja tiedottaa

SAUVAKÄVELYÄ

Kaupungin liikunnanohjaajan vetämät sauvakävelylenkit kesä-ja elokuussa seuraavasti:
Pitkäjärven pururadalla 6.8, 8.8, 15.8 ja 22.8 klo 9-10.30
Tulkkilan pururadalla  12.8 ja 19.8 klo 16-17.30
Tuokio sisältää sauvakävelytekniikan opastusta, yhteislenkkiä sekä sauvajumppaa. Ei osallistumismaksua, ei ennakkoilmoittautumista! Omat sauvat mukaan!

 

KUNNOSSA KAIKEN IKÄÄ KAMPANJA

Kevään 2019 osalta kampanja on päättynyt. Kaikkien kuntokorttien palauttaneiden kesken arvottiin liikunnallinen palkinto. Palkinnon voittivat Anneli Saarivirta ja Jorma Menna. Kiitos kaikille osallistujille.

 

 

 

Liikunnanohjaajan ryhmät alkavat jälleen 26.8.2019

Tervetuloa mukaan ryhmiin liikkumaan! Ei ennakkoilmoittautumisia. Mahdollisista muutoksista ilmoitetaan Jokilaakson “Vapaa-aikapalvelut tiedottaa” -palstalla.

Liikunnanohjaajan vetämien ryhmien maksut 1.9.2016 alkaen

Maanantai

Vesijumppa ryhmä 1 klo 14.30–15.30 Uimahallilla
Vesijumppa ryhmä 2 klo 15.30–16.30 Uimahallilla

Vesijumppa on tarkoitettu jokaiselle vesiliikunnasta kiinnostuneelle. Tunnin aikana jumpataan kattavasti kaikkia lihaksia oman kunnon mukaan. Tunti sisältää vain ja ainoastaan ohjatun vesijumpan, ei erillistä uintiaikaa!

Tiistai

Kuntojumppa klo 11–12 Vanhan yhteiskoulun peilisali

Kuntojumppa on tehokas ja monipuolinen liikuntatuokio, oman kunnon ja tunnon mukaan jumppaa eri välinein ja omaa kehoa apuna käyttäen.

Tuolijumppa klo 15–16 Tulkkila-salissa

Ryhmä on tarkoitettu niille, jotka kaipaavat rauhallista liikuntaa. Tunti sisältää venyttäviä harjoituksia ja verenkiertoa vilkastuttavia lihaskuntoliikkeitä tuolilla istuen.

Keskiviikko

Ohjattu kuntosali naisille ja miehille klo 14.30–15.30 Henrikinhovilla

Ikäihmisten kuntosali koostuu kevyestä alkuverryttelystä, harjoitusosiosta, jossa tasapainoharjoituksia ja lihasvoimaharjoituksia sekä kuntosalilaitteilla että vapailla laitteilla, sekä loppuverryttelystä.

Kuntoliikunta klo 17.30–18.30 Lähteenmäen koulu, Kauvatsa

Kuntoliikunta on tehokas ja monipuolinen liikuntatuokio, oman kunnon ja tunnon mukaan jumppaa eri välinein ja omaa kehoa apuna käyttäen.

Torstai

Naisten kevyt kuntoliikunta klo 15–16 Tulkkila-salissa
Miesten kevyt kuntoliikunta klo 16–17 Tulkkila-salissa

Kevyt kuntoliikunta on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat rauhallista ja kevyempää jumppaa (ilman hyppyjä ja juoksuja). Koko kehon liikkuvuutta, lihaskuntoa ja ryhtiä kehittävää liikuntaa.